Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan rendelhetek a tectake online áruházból?
Egyszerűen csak ki kell választania egy elemet a menüből, és a "Kosárba" gombra kattintva hozzá lehet tenni a kosárhoz, amelyhez további elemeket is hozzáadhat. A "Kosár" ikonra kattintva az összes kiválasztott elem listájára jut, és lehetősége van megváltoztatni a számot vagy eltávolítani az egyes tételeket. Most a "További áruk kiválasztása" gombra kattintva további árucikkeket adhat a kosárhoz. A "Pénztár" gombra kattintva a kosárból arra az oldalra jut, ahol megadhatja a szükséges adatokat, kiválaszthatja a szállítási és fizetési módot, és a végén elküldheti a megrendelést. A megrendelést a "Megrendelés kötése" gombra kattintva kell elküldenie.
Honnan tudom, hogy a megrendelésemet elfogadták-e?
A megrendelés kézhezvétele néhány percen belül automatikusan visszaigazolásra kerül az Ön e-mail címére.
Hogyan kaphatok számlát a megrendelésemről?
A számlát e-mailben kapja meg a szállítás napján este.
Van minimális rendelési összeg?
Nem, a tectake e-boltban nincs minimális rendelési érték.
Lemondhatom a megrendelésemet?
A megrendelés lemondása indokolás nélkül lehetséges, ha az árut még nem szállították ki. Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha hiányos kézbesítést kaptam?
Ennek nem szabad megtörténnie. Ha igen, elnézést kérünk és elküldjük Önnek a hiányzó részeket. Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Több csomagból álló szállítás esetén várjon 1-2 napot. Az elemeket együtt szállítják, de a gyártótól függően külön is szállíthatják őket.
Hol találom az összeszerelési utasításokat?
A szerelési utasításokat a termék tartalmazza. Számos termékünk mellett szerelési videókat talál a Youtube-on.
Hogyan tudom megtudni az áruk elérhetőségét?
Az összes elérhető termék megjelenik a tectake online áruházban. Ha a termék jelenleg nem érhető el, akkor ennek megfelelően van jelölve, és lehetősége van tájékoztatást kapni, amikor a termék újra raktáron van.
Változhat-e az ár a megrendelés után?
A megrendelés időpontjában érvényes árak az Ön számára relevánsak. A későbbi árváltozások nem befolyásolják az Ön megrendelését
.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre a tectake online áruházban?
A tectake online boltban lehetősége van fizetni a PayPal elektronikus fizetési rendszerrel, hitelkártyákkal (Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro) és utánvéttel. Válassza ki az Ön számára legegyszerűbb és legbiztonságosabb megoldást.
Hogyan fizet a PayPal?
A PayPal fizetési mód használatával a fizetés befejezéséhez átirányítjuk a paypal.com oldalra. Ezután automatikusan átirányítjuk az üzletünkben található megrendelések áttekintésére.
Mekkora a szállítási költség? Meddig tart a szállítási idő?
A szállítási költségek és szállítási idők, valamint a nemzetközi szállítás áttekintése
található.
Nyomon követhetem a küldeményem állapotát?
Igen, a szállítás beküldése után e-mailben további információkat kap a küldemény nyomon követéséről.
Nem szeretem a termékemet. Hogyan mondhatok le az adásvételi szerződésről?
A szerződésből való visszalépésről szóló összes információt itt olvashatja el.
Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Ha szeretné visszaküldeni a terméket, kérjük, küldje el nekünk. Kérjük, mellékelje a számla másolatát és a csomagban jelezze meg hogy visszaküldött terméröl van szó.
Mekkora az áru visszaküldésének költsége?
A következő link az áruk visszaküldésének költségeiről nyújt információt.
Meddig vagyok jogosult a garanciára?
Ön 2 év törvényi jótállásra jogosult. További információ itt olvashatja el.
Mit tegyek, ha hibás vagy sérült árut kapok?
Ennek nem szabad megtörténnie. Ha ez megtörténik, nagyon sajnáljuk. Forduljon közvetlenül az ügyfélszolgálathoz, hogy megoldhassuk a jogorvoslatot.
A megrendelésem nem teljes. Hogyan fogadhatom a hiányzó alkatrészeket?
Ebben az esetben írjon nekünk egy e-mailt arról, hogy mi hiányzik a szállítmányból. Azonnal elküldjük a megfelelő alkatrészeket.
Milyen előnyöket kínál a tectake.hu felhasználói fiókja?
A tectake ügyfélfiók jó áttekintést nyújt tevékenységeiről a tectake.hu webhelyen. Kezelheti megrendeléseit, vezethet kívánságlistákat, de kezelheti személyes adatait is.
Hogyan lehet regisztrálni a tectake.hu oldalon?
Csak néhány lépés, és használja a következő linket a saját ügyfélfiók létrehozásához a tectake.hu webhelyen.
Mit tehetek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Ez nem akadály. A Saját fiók -> Saját fiók menüpont alatt kattintson a jobb oldalon az "Elfelejtett jelszó" elemre, és visszaállíthatja a jelszót.
Hogyan változtathatom meg a jelszavamat?
Adatait könnyen kezelheti felhasználói fiókjában. Itt néhány kattintással megváltoztathatja a címet, a hírlevelek előfizetését vagy az e-mail címét.
Milyen előnyökkel jár a tecteke hírlevél?
A tectake hírlevél segítségével mindig értesülhet a hírekről és az árelőnyökről online áruházunkban. Ezenkívül rendszeresen kap kuponkódokat a hírlevélben.
Hogyan mondhat le a tectake hírlevélről?
Minden hírlevél végén talál egy linket, amely lehetővé teszi a hírlevélről való egyszerű leiratkozást.
Hogyan váltható be egy kupon?
Írja be a kedvezményes kódot a pénztárnál a megfelelő beviteli mezőbe, és válassza az "Alkalmaz" lehetőséget. Azonnal látni fogja a kedvezményt.
Alkalmazhatok több kedvezménykódot megrendelés leadásakor?
Nem, minden megrendeléshez csak egy kedvezménykód alkalmazható. A következő vásárláshoz azonban további kedvezménykódokat is használhat.
Miért nem tudom elfogadni a kedvezménykódomat?
Ez akkor fordulhat elő, ha lejárt a kedvezménykódja, vagy ha nem éri el a bevásárlókosárban előírt minimális rendelési értéket.
Milyen böngészőbeállításokra van szükség a tectake online boltban?
A böngésző legújabb verziójával zökkenőmentesen böngészhet a tectake webhelyén.
Biztonságosan továbbítják személyes adataimat?
Igen ők fognak. A meghozott biztonsági intézkedésekről mindent megtalál a biztonsági intézkedéseinkről szóló részben..
A cookies weboldalakon használják
Igen,cookies használunk hasznos funkciók biztosításához. Azonban eldöntheti, engedélyezi-e a cookies. Ha úgy dönt, hogy nem fogadja el a cookies a tectake.hu webhelyen, előfordulhat, hogy a weboldalunk funkciói csökkentek, és egyes szolgáltatások nem lesznek elérhetők. Megértését kérjük. További információ itt található.
Mit tehetek, ha itt nem kap választ a kérdésemre?
Ezután forduljon közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz, hogy válaszolhassunk kérdéseire.